Facebook
Promopixel

Witamy! W czym możemy pomóc?

Porozmawiajmy
telefonicznie albo...

Dane kontaktowe

PromoPixel Sp. z o.o.

m: +48 12 307 07 05
biuro@promoholding.pl

.... napisz do mnie, odpiszę,
tak szybko jak to możliwe!

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w niniejszym formularzu, w celu otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie / rekrutacji przez PromoPixel Sp. z o.o.

Pokaż pełną treść zgody

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w niniejszym formularzu, w celu otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie / rekrutacji przez PromoPixel Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), adres: ul. Wadowicka 8A, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000467080, NIP: 676-24-66-208, REGON: 122889565, kapitał zakładowy: 50 000 zł, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (Dz.U. 2015 nr 0 poz. 2135 ze zm.).
Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (Dz.U. 2015 nr 0 poz. 2135 ze zm.) każdy użytkownik ma w szczególności prawo do wglądu, edycji swoich danych osobowych oraz zażądania ich usunięcia. Podanie danych jest dobrowolne, ale brak zgody uniemożliwia udzielenie odpowiedzi.

 Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

Pokaż pełną treść zgody

Potwierdzam, że wiem o tym, że www.promopixel.pl jest serwisem internetowym obsługiwanym przez PromoPixel Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), adres: ul. Wadowicka 8A, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000467080, NIP: 676-24-66-208, REGON: 122889565, kapitał zakładowy: 50 000 zł („Spółka”) i zgadzam się na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu przekazywania ofert marketingowych oraz informacji handlowych przez Spółkę oraz podmioty trzecie, z którymi Spółka współpracuje.

Sprawnie. Skutecznie. Na temat

Account – człowiek orkiestra

13 lipca 2015

Account musi być zawsze na bieżąco, gotowy, aby poradzić sobie z trudnościami i niespodziewanymi sytuacjami. A wszystko po to, aby osiągnąć cel – zrealizować projekt zgodnie z oczekiwaniami Klienta. Jego zadaniem jest wyczucie potrzeb Klienta, stworzenie indywidualnej propozycji. Wyobraźnia, elastyczność i empatia są cechami niezbędnymi na tym stanowisku. Musi wykazać się także umiejętnością planowania oraz doboru odpowiednich narzędzi. Proponowane rozwiązania powinny być ściśle dopasowane do produktu i oczekiwanych przez Klienta efektów.

 

Account jest doradcą Klienta, jako jedyny kontaktuje się z Klientem bezpośrednio. Jego zadaniem jest dokładnie wytłumaczyć na czym polega zasadność korzystania z danych narzędzi. Musi reagować na bieżąco na kolejne uwagi Klienta, stając się poniekąd wizjonerem proponowanych rozwiązań i wdrażania nowych działań. Jego rolą jest doradzanie klientowi w każdym zakresie, począwszy od sugerowanych działań, jakie mają być przeprowadzone w obrębie Internetu, a kończąc na radach odnośnie wyglądu strony internetowej, która ma zachęcić jak najwięcej osób do jej odwiedzenia. A wszystko po to, aby stworzyć rozwiązania nie tylko niestandardowo, ale przede wszystkim skuteczne.

 

 

Account stoi po środku projektu – między grafikami, programistami, których należy ukierunkować, a Klientem, którego wymagania należy zrozumieć i przekazać jak najbardziej precyzyjnie. Sukces accounta nie zależy tylko i wyłącznie od niego. To sukces całego stojącego za nim zespołu. Każdy z jego członków jest odpowiedzialny za inną część projektu, równie ważną i kluczową dla realizacji założonego planu. W tym przypadku praca accounta to podejmowanie działań mających na celu zgranie wszystkich osób w efektywny zespół realizujący krok po kroku wyznaczoną strategię.  Account musi połączyć wszystkie sznurki spływające w jego ręce: działy agencji, klienta, podwykonawców i sprawić by wspólnie stworzyli realizację idealną. Dlatego też ogromne znaczenie mają  wysokie umiejętności interpersonalne accounta, który w sytuacji konfliktu będzie potrafił doprowadzić projekt do końca. Umiejętności tego typu przydają się również, gdy zadaniem accounta jest wymiana argumentów z klientem i przekonanie go do innej koncepcji lub też proponowanych zmian. A takie sytuacje zdarzają się codziennie.

 

accountServiceModel

 

Swoją accouncką przygodę w agencji interaktywnej najczęściej rozpoczyna się od stażu na stanowsku Junior Account Executive. Staż taki zazwyczaj trwa trzy miesiące. Czas ten jest przeznaczony na wdrożenie, niesamodzielne prowadzenie Klientów (pod opieką Account Managera). Jednak kandydat może dać się poznać z jak najlepszej strony szybciej i w krótszym czasie przejść na stanowisko Account Executive. Jest to już samodzielne stanowisko, które wiąże się z samodzielnym prowadzeniem projektów i przede wszystkim odpowiedzialnością za jego efekt końcowy oraz za relację z Klientem.

 

Doświadczony account może awansować na stanowisko Key Account Executive. Wtedy opiekuje się najważniejszymi, kluczowymi dla firmy Klientami. Ci najważniejsi zazwyczaj są najbardziej wymagający. Na tym etapie rozwinięte umiejętności negocjacji, interpersonalne, umiejętność bronienia wizji agencji będą niezbędne. Kolejny stopień wtajemniczenia to Senior Account Executive. Następnie można awansować na stoanowisko Account Manager , do którego obowiązków należy wdrażanie nowych pracowników, zarządzanie mniejszym zespołem i branie odpowiedzialności za jego pracę.  Większy zespół accountów gromadzi się pod skrzydłami Group Account Managera. Wszystkie te stanowiska podlegają pod Account Directora, który stoi na czele całego działu accountów.

 

Czy każdy może zostać accountem? Zasadniczo na stanowisku tego typu może pracować każdy, kto ma niespożyte zasoby energii, łatwo komunikuje się z innymi osobami, jest kreatywny i nie straszny mu klient, jego wymogi, uwagi i pomysły, które niejednokrotnie potrzebują solidnej weryfikacji i przedstawienia  alternatywnych wizji :)

 

Autor: Karolina- Key Account Executive

Brief

Wypełnij brief agencyjny

Brief to dokument w wordzie z pytaniami o potrzeby Twojego biznesu, dzięki którym poznamy jego charakter i kierunek, w którym chcesz by się rozwijał. Jest to kluczowy zestaw informacji niezbędny podczas projektowania stron internetowych.

Projektowanie stron www to proces w którym chcemy abyś uczestniczył. Wypełnij brief i wyślij go do nas, specjaliści z naszej agencji interaktywnej przeanalizują go, dzięki czemu będziemy przygotowani na naszym pierwszym spotkaniu, tak by nie tracić Twojego cennego czasu!

Firmy dla których pracowaliśmy