Facebook
Promopixel

Witamy! W czym możemy pomóc?

Porozmawiajmy
telefonicznie albo...

Dane kontaktowe

PromoPixel Sp. z o.o.

m: +48 12 307 07 05
biuro@promoholding.pl

.... napisz do mnie, odpiszę,
tak szybko jak to możliwe!

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w niniejszym formularzu, w celu otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie / rekrutacji przez PromoPixel Sp. z o.o.

Pokaż pełną treść zgody

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w niniejszym formularzu, w celu otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie / rekrutacji przez PromoPixel Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), adres: ul. Wadowicka 8A, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000467080, NIP: 676-24-66-208, REGON: 122889565, kapitał zakładowy: 50 000 zł, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (Dz.U. 2015 nr 0 poz. 2135 ze zm.).
Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (Dz.U. 2015 nr 0 poz. 2135 ze zm.) każdy użytkownik ma w szczególności prawo do wglądu, edycji swoich danych osobowych oraz zażądania ich usunięcia. Podanie danych jest dobrowolne, ale brak zgody uniemożliwia udzielenie odpowiedzi.

 Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

Pokaż pełną treść zgody

Potwierdzam, że wiem o tym, że www.promopixel.pl jest serwisem internetowym obsługiwanym przez PromoPixel Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), adres: ul. Wadowicka 8A, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000467080, NIP: 676-24-66-208, REGON: 122889565, kapitał zakładowy: 50 000 zł („Spółka”) i zgadzam się na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu przekazywania ofert marketingowych oraz informacji handlowych przez Spółkę oraz podmioty trzecie, z którymi Spółka współpracuje.

Sprawnie. Skutecznie. Na temat

Jak wyróżnić się w oceanie stron internetowych?

5 listopada 2015

Chyba już każdy zna powiedzenie: „nie ma Cię w Internecie nie istniejesz”. Zwykle dotyczy ono portali społecznościowych jak Facebook, Twitter, czy Instagram. Jednak zdecydowanie ma ono szersze znaczenie. Obecnie prawie każda firma w Polsce, bez względu na wielkość i zakres oferowanych usług posiada własną domenę. Oprócz tego, coraz częściej osoby prywatne zakładają tematyczne strony internetowe lub po prostu blogi. Szacuje się, że liczba domen na świecie w roku 2014 przekroczyła liczbę 861mln. Jeżeli chodzi o Polskę, uważa się, że domen .pl może być nawet 2,5mln.

Nic więc dziwnego, że przed zleceniem wykonania nowej strony www, potencjalni klienci szukają najlepszych agencji, która pomogłoby stworzyć taką stronę, która później bez większego problemu wypłynie na powierzchnię konkurencyjnych domen.

W projektowaniu stron najważniejszy jest początek. To wtedy poznajemy projekt, wizję klienta i jego oczekiwania. Często jednak wyobrażenia klienta są nieco odmienne od tych wykonawcy. Nie należy bać się wyrażać swoich obaw, spostrzeżeń. Opinie są niezwykle cenne i w niejednym przypadku mogą pomóc. Na szczęście specjaliści z PromoPixel mają odpowiednią wiedzę, która w odpowiedni sposób przekłada się na realizowane projekty. W PromoPixel opinie klienta są niezwykle ważne. Z drugiej jednak strony specjaliści niejednokrotnie posiadają własną wizję projektu, który często jest znacznie korzystniejszy, jeżeli chodzi np. o kwestię optymalizacji. Dlatego klient nie powinien z góry odrzucać proponowanych poprawek, a strona realizująca projekt nie powinna bać się rozmowy z klientem i pokazania mu jak w znacznym stopniu można udoskonalić stronę.

Jest kilka kroków, o których w żadnym wypadku nie można zapomnieć, lub też pomijać. Przede wszystkim ważnym etapem jest optymizacja treści znajdującej się na stronie oraz optymalizacja SEO (a więc MetaTagi, MetaDescription, Keywords, przyjazne linki). Strona nie powinna być również w całości projektowana we flashu oraz być tzw. OnePage. Powinna być również kompatybilna pod kontem wyglądu ze wszystkimi przeglądarkami.

Oczywiście ważnym czynnikiem jest tutaj sam wygląd strony, ponieważ im ciekawsza i atrakcyjniejsza szata graficzna, tym odwiedzające ją osoby pozostają na niej dłużej. Ważna jest również szybkość wczytywanej witryny, co również stanowi czynnik długości sesji na danej stronie. Są to jedynie podstawowe kroki podejmowane podczas tworzenia stron www. Jednak w wielu przypadkach to one mogą sprawić, że witryna będzie częściej i chętniej odwiedzana i nie będzie już nic nieznaczącą kroplą w oceanie.

Brief

Wypełnij brief agencyjny

Brief to dokument w wordzie z pytaniami o potrzeby Twojego biznesu, dzięki którym poznamy jego charakter i kierunek, w którym chcesz by się rozwijał. Jest to kluczowy zestaw informacji niezbędny podczas projektowania stron internetowych.

Projektowanie stron www to proces w którym chcemy abyś uczestniczył. Wypełnij brief i wyślij go do nas, specjaliści z naszej agencji interaktywnej przeanalizują go, dzięki czemu będziemy przygotowani na naszym pierwszym spotkaniu, tak by nie tracić Twojego cennego czasu!

Firmy dla których pracowaliśmy