Facebook
Promopixel

Witamy! W czym możemy pomóc?

Porozmawiajmy
telefonicznie albo...

Dane kontaktowe

PromoPixel Sp. z o.o.

m: +48 12 307 07 05
biuro@promoholding.pl

.... napisz do mnie, odpiszę,
tak szybko jak to możliwe!

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w niniejszym formularzu, w celu otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie / rekrutacji przez PromoPixel Sp. z o.o.

Pokaż pełną treść zgody

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w niniejszym formularzu, w celu otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie / rekrutacji przez PromoPixel Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), adres: ul. Wadowicka 8A, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000467080, NIP: 676-24-66-208, REGON: 122889565, kapitał zakładowy: 50 000 zł, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (Dz.U. 2015 nr 0 poz. 2135 ze zm.).
Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (Dz.U. 2015 nr 0 poz. 2135 ze zm.) każdy użytkownik ma w szczególności prawo do wglądu, edycji swoich danych osobowych oraz zażądania ich usunięcia. Podanie danych jest dobrowolne, ale brak zgody uniemożliwia udzielenie odpowiedzi.

 Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

Pokaż pełną treść zgody

Potwierdzam, że wiem o tym, że www.promopixel.pl jest serwisem internetowym obsługiwanym przez PromoPixel Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), adres: ul. Wadowicka 8A, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000467080, NIP: 676-24-66-208, REGON: 122889565, kapitał zakładowy: 50 000 zł („Spółka”) i zgadzam się na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu przekazywania ofert marketingowych oraz informacji handlowych przez Spółkę oraz podmioty trzecie, z którymi Spółka współpracuje.

Sprawnie. Skutecznie. Na temat

Jakie możliwości daje agencja interaktywna, będąca częścią dużej firmy?

28 grudnia 2015

Agencja interaktywna daje wiele możliwości

 

Niestety, nie ma sprawdzonego algorytmu, który jasno odpowie nam na pytanie: „Do której firmy warto aplikować?”. Szukając pracy w agencji interaktywnej, w zasadzie masz dwie możliwości, czyli możesz wybrać małą agencję, która najczęściej zatrudnia do 15 osób. Lub dużą, dającą więcej możliwości w kwestii trudności i różnorodności realizowanych zadań. Można też połączyć te dwa rodzaje i wtedy powstanie nam tzw. spółka. Opinie na temat wad pracy w obydwu rodzajach firm są dość podzielone, ale zalety w każdym przypadku takie same.

 

Mała firma, duża agencja, czy może spółka? 

 

Pracując w małej firmie, nie możesz spodziewać się wyjątkowo wymagających i satysfakcjonujących zleceń, ale jeżeli już się takie przytrafią, to od tzw. wielkiego święta. Za to możesz oczekiwać domowej atmosfery pracy oraz tego, że Twój szef będzie zawsze na miejscu. W małych firmach kierownictwo doskonale zna specyfikę pracy w danym miejscu oraz często bardzo specyficzne oczekiwania klientów, więc nie wymaga ono od swoich pracowników zrobienia „rzeczy niemożliwych”. Trochę inaczej jest w przypadku dużych firm. Tutaj możesz liczyć na poważne zadania,które będą wymagały więcej pracy i wzbogacą Ciebie jako pracownika. Dodatkowo przyniosą ogrom satysfakcji, której nie znajdziesz nigdzie indziej. Pomimo tego istnieje pewna wada pracy w takich miejscach. Szefostwo nie zawsze jest na miejscu i niekoniecznie jest świadome trudu, jaki wkładasz w realizację każdego zadania. Po prostu nie jest to fizycznie możliwe. Na szczęście istnieje jeszcze coś takiego jak spółka. Opinie na temat pracy w tego typu agencji interaktywnej są zdecydowanie najlepsze. Szczególnie wtedy, gdy jest ona niezależną częścią grupy kapitałowej. Taka agencja interaktywna to jednocześnie indywidualne podejście do pracownika i przyjazna atmosfera pracy oraz wyjątkowo ciekawe zadania i wymagający klienci, którymi chętnie pochwalisz się w swoim CV.

Brief

Wypełnij brief agencyjny

Brief to dokument w wordzie z pytaniami o potrzeby Twojego biznesu, dzięki którym poznamy jego charakter i kierunek, w którym chcesz by się rozwijał. Jest to kluczowy zestaw informacji niezbędny podczas projektowania stron internetowych.

Projektowanie stron www to proces w którym chcemy abyś uczestniczył. Wypełnij brief i wyślij go do nas, specjaliści z naszej agencji interaktywnej przeanalizują go, dzięki czemu będziemy przygotowani na naszym pierwszym spotkaniu, tak by nie tracić Twojego cennego czasu!

Firmy dla których pracowaliśmy