Facebook
Promopixel

Witamy! W czym możemy pomóc?

Porozmawiajmy
telefonicznie albo...

Dane kontaktowe

PromoPixel Sp. z o.o.

m: +48 12 307 07 05
biuro@promoholding.pl

.... napisz do mnie, odpiszę,
tak szybko jak to możliwe!

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w niniejszym formularzu, w celu otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie / rekrutacji przez PromoPixel Sp. z o.o.

Pokaż pełną treść zgody

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w niniejszym formularzu, w celu otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie / rekrutacji przez PromoPixel Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), adres: ul. Wadowicka 8A, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000467080, NIP: 676-24-66-208, REGON: 122889565, kapitał zakładowy: 50 000 zł, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (Dz.U. 2015 nr 0 poz. 2135 ze zm.).
Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (Dz.U. 2015 nr 0 poz. 2135 ze zm.) każdy użytkownik ma w szczególności prawo do wglądu, edycji swoich danych osobowych oraz zażądania ich usunięcia. Podanie danych jest dobrowolne, ale brak zgody uniemożliwia udzielenie odpowiedzi.

 Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

Pokaż pełną treść zgody

Potwierdzam, że wiem o tym, że www.promopixel.pl jest serwisem internetowym obsługiwanym przez PromoPixel Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), adres: ul. Wadowicka 8A, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000467080, NIP: 676-24-66-208, REGON: 122889565, kapitał zakładowy: 50 000 zł („Spółka”) i zgadzam się na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu przekazywania ofert marketingowych oraz informacji handlowych przez Spółkę oraz podmioty trzecie, z którymi Spółka współpracuje.

Sprawnie. Skutecznie. Na temat

Kreowanie wizerunku firmy poprzez identyfikację wizualną

7 kwietnia 2016

„Nie oceniaj książki po okładce” – mawiały nasze mamy, chcąc nauczyć nas poszanowania i akceptacji każdego człowieka. W tym przysłowiu jest bardzo dużo prawdy, gdyż niepozorny wygląd może skrywać ciekawe i zaskakujące wnętrze. Dotyczy to nie tylko ludzi i ich charakterów, ale również miejsc, wydarzeń i wszystkiego, co widzimy po raz pierwszy i doświadczamy wyłącznie za pośrednictwem zmysłu wzroku, z pominięciem pozostałych aspektów. Nie zawsze mamy czas i chęci na głębsze zbadanie tematu. Dlatego to, co wydaje nam się ładne, miłe, dopracowane, przyjazne i przyjemne wizualnie od razu oceniamy pozytywnie, jeśli zaś coś nie budzi na „pierwszy rzut oka” takich odczuć, często jest odrzucane.

 

Kiedy musimy dokonać szybkiego wyboru, na przykład firmy, której chcemy zlecić wykonanie potrzebnych nam usług, szukamy jej na kilka sposobów. Jedni zaczynają od badania opinii publicznej – kogo ludzie znają, kogo polecają, o kim słyszeli. Większość z nas wpisuje jednak zapewne zagadnienie i nazwę miasta w wyszukiwarkę i otwiera kilka – kilkanaście wyników z pierwszych stron Google.

 

I tutaj zaczyna się prawdziwy sprawdzian – co decyduje o tym, do których firm wyślemy zapytanie o ofertę, a do których nie. Bo w branży reklamowej, wbrew nauce naszych mam, oceniamy po okładce – i to niekiedy bardzo surowo.

 

Zazwyczaj pierwszą styczność z daną firmą mamy odwiedzając jej stronę internetową, wchodząc do biura lub na spotkaniu z jej przedstawicielem, np. handlowcem lub doradcą. Pierwsze wrażenie – pierwsze kilka sekund – decyduje o tym, jak ją odbierzemy, jakie wrażenia będą nam towarzyszyły i czy będą one pozytywne, czy też będziemy chcieli jak najszybciej stamtąd uciec.

 

mockup_promoprinting-700px

(Identyfikacja wizualna firmy PromoPrinting)

 

Jeśli strona internetowa będzie wyraźnie przestarzała, wykonana wiele lat wcześniej, to odniesiemy wrażenie, że firma nie inwestuje w siebie, nie dorównuje kroku zmianom technologicznym, nie jest nowoczesna i być może przekłada się to na jej działalność („Skoro klinika dentystyczna ma stronę z lat 90 ubiegłego wieku, to pewnie posiada maszyny i wiertła oraz leki z tamtych lat? Lepiej jej unikać!”). Tak samo wchodząc do jej siedziby i widząc niemodne już tapety, zniszczone segregatory czy odrapane meble odniesiemy wrażenie, że firma nieco się „zakurzyła”. A wiadomo – jak cię widzą, tak cię piszą.

 

Dlatego każdej firmie powinno zależeć na wrażeniu, jakie robi na potencjalnym kliencie przy pierwszym kontakcie. Dopracowana, nowoczesna strona www, zaprojektowana w oparciu o zasady User Experience zwiększające jej intuicyjność i czytelność, do tego materiały dodatkowe korespondujące z wyglądem i zawartością strony – informator, katalog produktowy, ulotka, notes, smyczka na klucze itp. – wszystko wpływa na ostateczny efekt. Bo widząc to, potencjalny klient wie, że firmie się chce. Że jej zależy. Że chce być spójna, ładna, uporządkowana i nie żałuje na to zaangażowania, czasu i pieniędzy. A skoro nie żałuje starań na siebie, to tym bardziej nie będzie żałować na niego.

 

Drugim powodem, dla którego firma powinna inwestować w spójne materiały identyfikacyjne, jest – jak sama nazwa wskazuje – lepsza jej identyfikacja w terenie. Ciekawy key visual, motyw przewodni sprawi, że ktoś widząc reklamę z daleka albo w mgnieniu oka (np. podczas jazdy tramwajem) od razu będzie wiedział, czyja ona jest. Rozpozna ją w kilka sekund ze względu na charakterystyczny motyw przewodni – coś, czego nie ma konkurencja.

 

Nie należy lekceważyć roli wizualnego promowania marki na zewnątrz i wagi zaangażowania w poświęcenie jej odpowiedniej ilości czasu. W przeciwnym razie klienci mogą źle zinterpretować przekaz, lub w ogóle nie kojarzyć firmy z jej produktami czy usługami.

 

Decydując się na wybór agencji interaktywnej warto zwrócić uwagę, czy oprócz strony internetowej może ona zaprojektować nam także całą identyfikację wizualną. Nie zawsze opłacalne jest powierzenie projektu materiałów drukowanych czy gadżetów reklamowych innym firmom, gdyż może pojawić się chaos i niezrozumienie key visuala. Agencja, która rozpoczęła zmiany zna swój zamysł i wie, jak poprowadzić dalsze działania by wszystko było spójne – pomijając już problem przekazywania plików.

Brief

Wypełnij brief agencyjny

Brief to dokument w wordzie z pytaniami o potrzeby Twojego biznesu, dzięki którym poznamy jego charakter i kierunek, w którym chcesz by się rozwijał. Jest to kluczowy zestaw informacji niezbędny podczas projektowania stron internetowych.

Projektowanie stron www to proces w którym chcemy abyś uczestniczył. Wypełnij brief i wyślij go do nas, specjaliści z naszej agencji interaktywnej przeanalizują go, dzięki czemu będziemy przygotowani na naszym pierwszym spotkaniu, tak by nie tracić Twojego cennego czasu!

Firmy dla których pracowaliśmy