Facebook
Promopixel

Witamy! W czym możemy pomóc?

Porozmawiajmy
telefonicznie albo...

Dane kontaktowe

PromoPixel Sp. z o.o.

m: +48 12 307 07 05
biuro@promoholding.pl

.... napisz do mnie, odpiszę,
tak szybko jak to możliwe!

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w niniejszym formularzu, w celu otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie / rekrutacji przez PromoPixel Sp. z o.o.

Pokaż pełną treść zgody

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w niniejszym formularzu, w celu otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie / rekrutacji przez PromoPixel Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), adres: ul. Wadowicka 8A, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000467080, NIP: 676-24-66-208, REGON: 122889565, kapitał zakładowy: 50 000 zł, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (Dz.U. 2015 nr 0 poz. 2135 ze zm.).
Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (Dz.U. 2015 nr 0 poz. 2135 ze zm.) każdy użytkownik ma w szczególności prawo do wglądu, edycji swoich danych osobowych oraz zażądania ich usunięcia. Podanie danych jest dobrowolne, ale brak zgody uniemożliwia udzielenie odpowiedzi.

 Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

Pokaż pełną treść zgody

Potwierdzam, że wiem o tym, że www.promopixel.pl jest serwisem internetowym obsługiwanym przez PromoPixel Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), adres: ul. Wadowicka 8A, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000467080, NIP: 676-24-66-208, REGON: 122889565, kapitał zakładowy: 50 000 zł („Spółka”) i zgadzam się na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu przekazywania ofert marketingowych oraz informacji handlowych przez Spółkę oraz podmioty trzecie, z którymi Spółka współpracuje.

Sprawnie. Skutecznie. Na temat

Prognozy na web design w 2016 roku

5 stycznia 2016

Kończy się rok 2015 i z ciekawością wyglądamy roku 2016, próbując odgadnąć, jakie nowości nam przyniesie. Także jako agencja interaktywna staramy się przewidzieć, jakim zmianom ulegną trendy w web designie, co będzie popularne, a co zacznie odchodzić w niepamięć. Bazując na doświadczeniach z poprzednich lat możemy nakreślić kilka punktów, które powinien mieć na uwadze każdy projektant stron internetowych w nadchodzącym roku.

 

Oryginalność

 

W ogromie stron internetowych każdy użytkownik może czuć się zagubiony i przytłoczony ilością proponowanych opcji. Ograniczamy się zazwyczaj do przejrzenia paru wyników z pierwszych stron wyszukiwarki. O tym, na czyjej stronie zostaniemy na dłużej i postanowimy dogłębnie prześledzić znajdujące się na niej informacje, decyduje zazwyczaj pierwsze wrażenie. Jeśli witryna wykonana jest nudno i bez pomysłu, prawdopodobnie szybko ją opuścimy. Dlatego tak ważna jest oryginalność. Na przeciw temu zapotrzebowaniu wychodzą rozwijające się wciąż technologie HTML5, CSS3, Java Script, jQuery i wiele innych, umożliwiające tworzyć animacje, ciekawe przejścia, efekty wizualne i dźwiękowe, wstawianie krótkich filmików czy animacji rysunkowych. Stają się one coraz popularniejsze – coraz więcej stron wita nas po otwarciu filmem czy animacją w tle. Zwiastować możemy także powrót odręcznych ilustracji, które czynią każdą stronę niepowtarzalną.

 

Hero Images

 

Wąski slider to już rzadkość na nowo powstałych stronach. Teraz dominują wielkie zdjęcia czy filmy, zajmujące cały widok ekranu. Czasem ilustrują nam, o czym opowiada strona, na przykład poprzez zdjęcia z realizacji klienta czy zdjęcie pracowników firmy, niekiedy pokazują jakiś element mający budzić skojarzenie i nas naprowadzić, czasem są to fotografie tworzące jedynie pewien klimat na zasadzie mood boardu. Bez względu na to, na co się zdecydujemy, warto pamiętać, żeby zdjęcie lub film były dobre jakości, bo nikogo z pewnością nie zachęcą wielkie piksele na wejściu.

 

Duży nacisk na content

 

Nawet najpiękniejsza strona może szybko do siebie zniechęcić, jeśli informacje na niej są chaotyczne, zbyt zdawkowe albo od dawna nieaktualizowane. Oglądający może odnieść wrażenie, że właściciel witryny nie przykłada wagi do komunikacji z klientem. Dlatego trzeba zadbać o część UX-ową, aby pobyt na naszej stronie internetowej stał się dla odwiedzającego przyjemnością. Jej treść powinna być spójna, ułożona sensownie, wyczerpująco opowiadająca o temacie albo inspirująca do dalszego go zgłębiania. Projektant stoi przed zadaniem połączenia atrakcyjnego wyglądu z ciekawą zawartością i czytelnością całości. Ważne jest także zadanie sobie pytania, które elementy są konieczne, a które nie. Nie należy np. umieszczać na stronie sekcji aktualności, jeśli istnieje prawdopodobieństwo, że nie będzie ona uzupełniana.

 

Dalszy rozwój flat designu

 

Flat web design zdecydowanie będzie nadal królował na stronach, gdyż oprócz atrakcyjnego, nowoczesnego, dynamicznego wyglądu siebie za sobą inne korzyści, jak chociażby szybsze ładowanie się witryn, co ma znaczenie przy przeglądaniu ich na tabletach czy smartfonach. W punkcie pierwszym wspomniane zostało, że dla czytelnika naszej strony ważne jest kilka pierwszych sekund. Jeśli czas ten spędzi czekając na załadowanie jej licznych, ciężkich grafik i zdjęć, może się zniechęcić i szybko uciec. Jeśli nie chcemy rezygnować ze zdjęć, warto ograniczyć je do mniejszej liczby, zastępując je gdzie się da prostymi ikonami. Inną kwestią, niezwykle teraz popularną, są kafle – większe bądź mniejsze, jednokolorowe, zawierające sam tekst, bądź ze zdjęciami i grafikami – porządkują nam stronę, zwiększają czytelność, wpływają atrakcyjnie na jej wygląd i ułatwiają projektowanie responsywności – można je dowolnie „nakładać” w pionie i poziomie.

 

Obowiązkowa responsywność

 

Czasy, gdy strony internetowe przeglądało się wyłącznie na ekranie dużego monitora, minęły bezpowrotnie. Teraz bardzo często surfujemy po Internecie na tabletach i smartfonach. Z tego też powodu każda strona internetowa powinna być skalowalna i zaprojektowana pod kątem przeglądania jej na mniejszych rozdzielczościach. Jest to już nie opcja, ale pewien przymus. Na pewno nie raz każdemu zdarzyło się wyświetlić na swoim smartfonie stronę nie dostosowaną do przeglądania na telefonie. Nie było to zapewne wygodne przeglądać ją w poszukiwaniu na szybko informacji, które nas interesowały. Jeśli więc klient nie poprosi o taką opcję, warto mu ją zaproponować, a nawet szczerze namówić, tym bardziej, że prawdopodobnie wcześniej czy później się do nas po nią zgłosi.

 

Long scrolling i paralaksy

 

Scrollowanie przez całą stronę zakłada projekt witryny składającej się z jednej strony podzielonej na sekcje. Podczas przewijania w dół ukazują się nam one po kolei. Pozwala to opowiedzieć oglądającemu pewną historię, a dzięki minimalizacji panelu nawigacyjnego ułatwia poruszanie się po niej. Takie rozwiązania kusza o zastosowanie takich efektów jak paralaksa (czyli zastosowanie różnych szybkości przewijania się elementów na stronie) oraz różnych animacji.

 

Typografia

 

Typografia na stronie internetowej jest nie mniej ważna od jej grafiki. Dziś dzięki np. Google Fonts, programiści nie są już ograniczeni do stosowania Ariala czy Times New Roman. Dlatego każdy web designer może zaszaleć w kwestii doboru ciekawego, czytelnego fontu, który będzie dobrze korespondował z grafiką strony czy logo firmy. Wbrew pozorom nie jest to proste zadanie, a źle dobrany font potrafi zepsuć cały efekt zbudowany przez dopracowaną grafikę. Warto więc prześledzić badania na temat czytelności różnych krojów, zapoznać się z opiniami albo samemu pokierować się własnymi spostrzeżeniami podczas czytania ulubionych blogów i serwisów. Naszą poradą jest stosowanie jednego kroju fontu na całej stronie, bawiąc się jedynie jej odmianami (regular, bold, italic…). Jest to korzystne też z racji czasu ładowania się strony.

Brief

Wypełnij brief agencyjny

Brief to dokument w wordzie z pytaniami o potrzeby Twojego biznesu, dzięki którym poznamy jego charakter i kierunek, w którym chcesz by się rozwijał. Jest to kluczowy zestaw informacji niezbędny podczas projektowania stron internetowych.

Projektowanie stron www to proces w którym chcemy abyś uczestniczył. Wypełnij brief i wyślij go do nas, specjaliści z naszej agencji interaktywnej przeanalizują go, dzięki czemu będziemy przygotowani na naszym pierwszym spotkaniu, tak by nie tracić Twojego cennego czasu!

Firmy dla których pracowaliśmy